Keurrapporten

Keurrapporten geven de mogelijkheid om op verschillende plekken in het proces een keuring te laten plaatsvinden. Deze oplossing is zo gemaakt dat er klantspecifiek kan worden bepaald waar in het proces en met welk doel een keuring plaats vindt. Ook is deze oplossing te gebruiken door light users. Dat biedt de organisatie extra flexibiliteit om deze oplossing toe te passen.

 

Enkele mogelijkheden

  • Een kwaliteitskeuring doen
  • Een formulier of checklist invullen
  • Een artikel testen
  • Een KAM meting doen
  • Risico's in kaart brengen

 

Toepassingen

  • Bij ontvangst van artikelen van een leverancier
  • Als leidraad om klantwensen te inventariseren voorafgaand aan een offerte
  • Na (sub)assemblage van een artikel
  • Om het defect bij een retour vast te stellen
  • Als bezoekrapport bij service op locatie bij de klant

 

Deze oplossing omvat

  • Sjablonen die kunnen worden gemaakt voor elk proces
  • Een uitgebreide mogelijkheid om te toetsen op verschillende opties, eenheden, waarden, afbeeldingen, enz.
  • Makkelijk te gebruiken via de app
  • Op basis van waarden het rapport laten afkeuren en goedkeuren
  • Klantspecifiek gebruik van de oplossing; breed inzetbaar en aanpasbaar aan het specifieke proces van de klant

 

De voordelen op een rijtje

  • Krijg grip op kwaliteit
  • Vind verbeteringen in het proces
  • Breng wensen van - prospects/klanten/medewerkers enz. - in kaart
  • Leg procesverbetering vast in je centrale bedrijfssoftware
  • Te gebruiken door een light user

 

Uiteindelijk kunnen met de uitkomsten van de rapporten analyses worden gemaakt waardoor verbeteringen in de processen sneller aan het licht komen. Wij ondersteunen daar natuurlijk graag bij.